Benimde öyle oldu doğum sancısı canm onlar bende anlamadım dayanaılmaz degıllerdı gıtmedık doktora sonra suyum gelmeye başladı sancın kesılmeden git doktora canm güzel bir duş al inşallah bebek geliyor sancın kesılmeden git bence ben geç gittim açılmam olmadı 1 cm oldu sadece belki sancın varken açılmana yardımcı olurlar