Busebuse87 yanlis hatırlamiyorsam adetliyken yumurtalar dökülsun diye igne ve dogum kontrol hapi basladi sonrasinda adet biraz uzun sürüyor igneden dolayı. Adet bittikten sonra östrojen,progesteron,coraspirin baslandi rahim kalinligi ultrasonla kontrol edildi tabi bu verilen hormon ilaclarida 2-3 gunde bir dozu arttirilarak gidiyor.Eger sorun yoksa ortalama 20-25 gune tekabul ediyor diyebilirim.Sonrasi tranfer gunu belli oluyor ve bana ekstra kan sulandirici ve progesteron igne ,fitil başlandı tutunmasi icin 10 gun sonrada hamilelik testi oluyor.