Merhabalar. Şuan tüp bebek sürecindeyim yumurtalarım toplandı 7 embriyom var genetik taramalı tüp bebek yaptırıyoruz daha önceden düşüğüm olduğu için önümüzdeki adetimde transfer hazırlığım başlayacak acaba beni nasıl bir süreç bekliyor ne ilaçlar kullancam ve transfer hazırlığı kaç gün sürecek bilgisi olanlar benimle deneyimini paylaşırsa çok sevinirim