Busebuse87 Papatyatanesi52 bir düşük bir kürtaj düşğk öğrendikten 2 gün sonra hemen düştü 3 haftalık falandı diğeride ikibuçuk aylıkken kalbi durdu kürtaj oldum bir yıl once bir dahada kalmadım
Busebuse87 Becuk Bugün hemşireyle konuştum ilk adetimde transfer hazırlığı baslayacak dedi bir buçuk ay sürecekmiş sizinde bu kadar uzun sürdümü
Melek_baby Busebuse87 inşallah inanın bende 3 yıldır emek veriyorum 2 seneye yakın oldu hamile kalamadım en son tüp bebeğe karar verdik çok şükür tuttu ama önemli olan bundan sonrası ilerlemesi yani.Elimizden gelen her türlü önlemi aldık birsürü iğne vuruluyorum
Busebuse87 Melek_baby benim 8 yıl oldu 4 başarısız aşılama 3 tane normal yolla tedavi artık akla ne gelirse yaptık en iyi doktorlara gittik ot çöp ne varsa kaynattık içtik ama olmayınca olmuyor bu sefer Allah ın izniyle olacak ben inanıyorum
Melek_baby Busebuse87 olacak olacak inanmak bu yolda en güzel şey.ben aşılama hiç denemeden tüp bebeğe geçtim iyikide öyle yapmışım diyorum herşeyin bi zamanı varmış buna inanıyorum
Birhayalimvr Busebuse87 bende bugun basladim canim tedavihe gonalf 300luk ve oksapar vuruldum 10 gun sonra yumurta toplama sanirim ay cok heycanlı bir süreçmiş
Busebuse87 Birhayalimvr bende gonalf pergoveris omnitrope kullandın hergün 3 iğne vuruldum sonra 4 iğneye çıktı
Malish Busebuse87 transfer olmadan doktora PRP sorun çok fayda var ben yaptırdım çok fayda gördüm tüp bebekten çok şükür 17 hafta olduk ogluşumla darısi herkeze Allah nasip etsin 🧿🙏🥰
Becuk Busebuse87 adetten sonra 21. Gün bir iğne yaptırıyorlar. 10 gün içinde adet oluyorsun. Sonra ortalama 20 gün sonraya transfer oluyor. Yani 1 ay 1 hafta civarı sürüyor sanırım bu süreç
Birce_19 Melek_baby merhaba gebelikleriniz dogal yolla o oldu? Benimde 2 kez kalbi durdu. Yaşım 40 kan pıhtılaşması var dr tüp bebek önerdi. Kafam çok karışık birkez daha dogal gebelik mi denesem, tüp bebek tedavisine mi başlasak bilmiyorum
Melek_baby Birce_19 merhaba evet iki gebeliğimde kendiliğinden oldu.Sonra uzun bi süre gebelik oluşmadı bizde tüp bebeğe karar verdik
Busebuse87 Malish daha öncedende duydum tüp bebekten önce prp çok faydalı diye doktorumla bi görüşürüm teşekkür ederim