Damla2727 Aras_momy beta sonucum henüz cıkmadı cnm yani sağlık ocağına verdim bugün doktorum yok e-nabızda da düşmedi henüz
Gamze_Nur27 Damla2727 benim regl günüm 4 gün geçiyordu verdim başka vermedim doktor gel geri kan ver dedi umudum yok artık regl olmayı bekliyorum ama hiç bir ağrı yok
Damla2727 Gamze_Nur27 Gamze_Nur27 bende de gebelik belirtileri vardı cok az kasık agrılarım vardı son iki gün aşırı sancım oluştu gece uyutmuyacak kadar sonrasında da zaten regl oldum istersen bi tekrar görün doktoruna muayene eder en azından söktürücü filan verir
Gamze_Nur27 Damla2727 randevu aldım düzenli olduğum halde 12 gün gecikti ona üzülüyorum hakkımızda hayırlısı ne zaman kısmetse o zaman gelir bebişler
Damla2727 Gamze_Nur27 aynen öyle canım aynı durum bndede var Jersey kader kısmet.Yarın gideceksen eger bnide bilgilendirirmisin
Gamze_Nur27 Damla2727 damla hanım beni bilgilendirir misiniz demişti bugün doktora gittim betam 1.21 çıktı gebelik yok dedi hiç bir yazmadı ilaç olarak nasıl yapacam kızlar 🙄
Damla2727 Aras_momy çok şükür regl olmuşum yine düşük yaptım diye çok korktum kız psikolojim bozuldu vallahi
Damla2727 fatihesra27 13 gün gecikmşti 4 tane cubukta cıkmıstı kan verdim sonucum cıkmadan regl oldum
Gamze_Nur27 Elfthh yarın hastaneye gidecem test çubuklarinda hiç çıkmadı inancım kalmadı yine de gidip bakalım
Damla2727 Gamze_Nur27 korkma canım olsaydı cubuktada çıkardı zaten ama moralini bozma hiç ummadığın anda olur bilmezsin bile