Gamze_Nur27 Kızlar en son regl günüm 31 Ekim ve hala regl olmadım testte çıkmıyor kan verdim 0.200 dü doktor 1 hafta sonra gel dedi belki küçüktür gözükmüyordur dedi gecikmenin 12. günü var mıdır acaba???
ReyhanSezer Gamze_Nur27 Moralini bozmak istemem ama benim son reglim 1 Kasımdı reglime 3 gün kala erken gebelik testiyle öğrendiğim Beta kan testim 271 civarıydı. Gebelik olsaydı Beta kan testinin daha yüksek çıkması gerekirdi 2 günde 2 katına çıkıyor. Gebelik olduğunu düşünmüyorum ama umarım bi sorun da yoktur
Aras_momy Gamze_Nur27 bende kan verdim 1.6 çıktı 8 gün gecikmem var doktor negatif adet söktürücü vereyim dedi sizce kullanmalımıyım?🥲🥹
ogretmenblg Gamze_Nur27 Benimde en son 18 Ekim Adet oldum son iki haftada estradiol ve progesteron takibi yaptım onlar bile çok iyiydi geç yumurtlama sağlıklı çatlama oldu ancak gebelik oluşmadı bugünde adet oldum çok umutluydum😓
Gamze_Nur27 Aras_momy ilk gebeliğim de ne yaşadıysam bu ay aynısını yaşadım ama beta düşüktü yoktu doktor bir hafta daha bekle dedi 12. Günüm gecikmem bilmiyorum ne yapacam kötü bir durum olmasından korkuyorum hep
Aras_momy ogretmenblg 🥲 üzülme canım ya hakkında hayırlısı neyse o olsun inşallah tekrar.hamile kalırsın🥰
Damla2727 Gamze_Nur27 gebe değilsindir canım benim de dün regl geçikmemin 13. günümdü kan verdim akşam üzeri regl oldum
Gamze_Nur27 Damla2727 benim regl günüm 4 gün geçiyordu verdim başka vermedim doktor gel geri kan ver dedi umudum yok artık regl olmayı bekliyorum ama hiç bir ağrı yok
Damla2727 Aras_momy beta sonucum henüz cıkmadı cnm yani sağlık ocağına verdim bugün doktorum yok e-nabızda da düşmedi henüz