Damla2727 Gamze_Nur27 korkma canım olsaydı cubuktada çıkardı zaten ama moralini bozma hiç ummadığın anda olur bilmezsin bile
Gamze_Nur27 Damla2727 aynen öyle her bebek rıskıyla geliyor ne zaman gelmek isterse gelir teşekkür ederim dediğiniz için 🌼😊
Aras_momy Benimde 10 gün gecikti testlerde negatif ama kan değerim.de 1.6 çıktı doktor adet söktürücü vereyim dedi biraz daha bekleyecem belki geç döllenme olabilir kızlar dikkat edin 🌸
Gamze_Nur27 Damla2727 damla hanım beni bilgilendirir misiniz demişti bugün doktora gittim betam 1.21 çıktı gebelik yok dedi hiç bir yazmadı ilaç olarak nasıl yapacam kızlar 🙄