-ezgi-- benim de oyle cillenme sivilcelenme gibi seyler yok fakat birinci dogumda kalma biraz göbek var yirtiklarimda var naptiysam gecmedi bide bilmiyodum ilk korse fln taksaydim belki sislik kalmazdi simdi ikincide de cok yirtilma oldu karnimda onun dışında bi oroblem olmadi şükür