Anneadayiii__ Suzan-5656 ay evet evet siz şubat sonu mart başı demişsiniz ama benim hesaplamama göre bebeğim mart sonunda doğacak 24+5 haftalık hamileyim
Suzan-5656 Anneadayiii__ en son hangi tarihe atiyor demişsiniz sizsiniz galiba haftalarda aynı isim de aynı
Suzan-5656 Anneadayiii__ bende aynı da bilmiyorum doktoruma hiç sormadım bunu mart sonu da olabilir dediğiniz gibi
Anneadayiii__ Suzan-5656 evet bu uygulama 40 hafta hesaplıyor diye belki de mart sonu diye gösteriyor olabilir
S_B6606 -ezgi-- valla size şöyle soylim ilk bebegime hamile kaldigimda çok cahildim hicbisey anlamadim bilenedim çok zorlandim aslında birZ ailevi sikintilar hani kendi evimde tek yasasam belki daha guzel gecebilirdi ama şu an yeni hamile olmus yeni doguracakmis gibi hissediyorum hislerim başa sardı resmen 😂 yeniden anne oluyorum sanki genc anne olmak ta cok guzel birZ zorluklari var ama sagda solda kizimla gorseler beni kardesin mi fln diyolar😂
Suzan-5656 Anneadayiii__ hayırlısı inşallah kazasız belasız doğururken sağlıklı bir şekilde hangi şehirde yaşıyorsunuz
S_B6606 -ezgi-- Allahim sana da hayirli kolay dogumlar versin hic merak etme zaman cok hızlı akip geciyo hic anlamiyoruz bile😊
gulruba Şuan 23 yaşındayım 21 haftalığız. 2.hamileligim, ilk hamileligim geçen seneydi 22 yaşındaydım düşük yaşadım.