-ezgi-- 24 canım. Ben erken olduğunu düşünmüyorum 21 sonrası için. Çocuğunla büyüyorsun herseyi görüp onunla arkadaş olabiliyorsunuz özelikle ilk çocukta etrafımda gördüğüm ilk çocuğuyla anneler daha yakın herseyi konuşup edebiliyor. Daha erken anne olmak isterdim artık menepoz öyle Bi duruma geldi ki 30 yaşında giren var ve benim gibi 2 3 tane çocuk istiyorsanız araları az olmuş oluyor bu da insanı zorluyor.