Belginylmz şuan çok dalgalı bi eğilimi gidişatı yok açıkçası, dediğim gibi etkileyen faktörler tam net belli olduğunda dalgalanır ama sakın gidiyorken alınır yeniyıl sonrası belli bir süre daha sabit seyredecek duruyor ileri için inceleme yapmadım henüz ki veri de çok yeterli değil zamlar vs belli olduktan sonra bakacağım. Benim altında da belirli bir tutarım var dolar euroda da faizde de borsada da hepsini incelemek zor oluyor 😂😂