Kızlar merhaba burayla alakasız bi konu ama bişey sormak istiyorum kızlar 100 bin lira nakitim var altına mı yatırsam neye yatırsam şaştım kaldım haziran temmuz gibi araba almayı düşünüyoruz 100 bin nakit var altın yılbaşından sonra düşer mi çıkarmı yarın gidip almayı düşünüyoruz beklesem mi beklemesemmi sizce napmalıyım