Msydn6 paramın bereketinin olmayacağına Allah gibi kendi kendinize karar vermişsiniz ve bunu da yorumunuzda belirtmişsiniz. Ve istediğiniz kadar tercih meselesi yazabilirsiniz laf çarptığınız kişi benim ve bir kişinin haramı günahı ikinci bir kişiyi ilgilendirmez. Bunu yazarken yorum yazdığınız kişiden tepki göreceğinizi bilerek yazmanız lazımdı. Kendi haramınızla günahınızla ilgilenin başkalarına yok haram, yok bereketini göremezsin yazarsanız cevabınızı,tepkinizi alacağınızı bilin. Karşınızdakinin ekonomik durumunu, gördüğü bereketi bilemezsiniz bilmeden de damgayı yapıştırmamayı öğrenin bi zahmet.