Aliefezeyno 24/6 oldu ama 22 de Şuan. Yarın 25 olacak ama gelişim iki hafta geri hatta bi bölgesi 21 de. Bende çok üzüldüm yıprattım kendimi de bir işe yaramıyor doktorum dedi stres yaparsan daha çok etkileyeceksin. O yüzden sadece dua ediyorum ilaçlarımı kullanıyorum düzenli ve ne varsa yiyorum. Özellikle havuç suyu önerdi bu arada