Halide65 bunu sadece ölçüleri minik olduğu için mi söyledi 😞 benim de gelişim geriliği var 23 haftalık gittim de 22 ile uyumluydu şimdi 27 olduk yarın yine gideceğim o kadar çok korkuyorum ki gelişim geriliği 2 haftaya çıkmış mi diye doktor kötü şeyler söyler diye. Ben de eşimde minyonuz aile ile genetik alakası olabilir mi bunun bu kadar büyük sorun olmaz diye düşünmek istiyorum