Esmerim_0 valla bilmiyorum ki bende polikistik over vardı ileri seviyede doktorlar bana direk tüp bebek diyodu ben aşılama denemek istedim eşimde sorun yoktu ilk aşılamam tutmadı ikinciyi yaptım onda tuttu şimdi 19 haftalık hamileyim , siz dsha önce hamile kaldığınız için biraz daha doğal yolla denemenizi istemiş olabilir