tatlibebegim_ aşılama için gittim yapmadı önceden gebe kaldığım için 6 Eylülde düşük yaptım regl oldum 17 gün günüm geçti sonra hasta oldum üçüncü güne gittim ki aşılama için bana yapmadı eşimin ileri hareketliliği bence düşüktü sigarayı azaltması lazım dedi herhangi bir ilaç verecek misiniz dedim vermedi gerek yok dedi çiğ kabak ve keçiboynuzu pekmezi yesin yeter dedi ve bana zayıflayacaksın dedi 76 kiloyum Yumurtalıklarında küçük küçük kistler oluşmuş herhalde polikistik over Başlangıcı mı ne öyle bir şey söyledi yine hamile kalabilecek miyim acaba aşılama bana yapmadı