Esmerim_0 benim aşılamadan sonra kist olmuştu ama şuan ne durumda hiç bilmiyorum 😂aşılamada 3 den fazla yumurta büyüyünce bazı doktorlar yapmıyo çoğul gebelik riski var diye benim ki istemedi o yüzden tek yumurtsm büyüdü tek yumurtayla kaldım bende çok istedim ikiz olmasını