EvrimAnac O aklıma gelmemişti ama evet bence şöyle yapabilirsiniz en alta çıtçıtlı zıbın üzerine ilk takiminizdan olan ince üst var bir tane altına giydirmek için onu giydirebilirsiniz ve yine ilk attiginizin pijamasini üzerine de ikinci attığınızdan üst ve alt takımı giydirirseniz eldiven ve sapkada yine ikincinin takımını giydirirsiniz böylece bebek üşümez. Haftaniz yakınmış.dogum tam soğuğa gelecek belli ki. Ben ilk oğlum yeni dogdugunda çoraplar iz yapıyor diye hep patikli alt giydirdim Ekim’de doğum yapmıştım kışın iki tane alt giydirdim üstüne de uzun kollu zıbın ve yine uzun kollu bluz giydirmistim sizde ilk dediğim gibi çıtçıtlı zıbın ve üzerine ilk takimin ince üstü yerine uzun kollu çıtçıtlı giydirip üzerine direk ikinci takımın ustunu de giydirebilirsiniz alt pijamayi da dediğim gibi yine iki tane olarak giydirirsiniz. Biraz karışık anlatmış olabilirim umarım anlaşılmıştır 😊