EvrimAnac ya sizinde mi ocakta benımde 17 ocakta olacak inşallah saglıkla gelsinler 🙏🙈ben bu Takımı çorap eldiven yanında bide ekstra atlet koyarım battaniyesi zaten bir tık kalın olacağı için ona yeter diye düşünüyorum hastaneler zaten sıcak olur ilk doğumda da bunu kullandığım için çok iyi oldu zaten sürekli üstünü değiştiriyorsun bebegın ama yine içine sinmezse ayrı aldığın bi Takımı koyarsın canım