Damlaalyz teşekkür ederim evet haftamız yakınlaştı nasipse Ocak 19 da görünüyor doğum .Benim size anlattığım gibi demek istediniz sanırım değil mi ? Bu arada ben uzun kollu çıt çıtlı zıbın almadım çoğu kısa kollu ve sıfır kollu üzerine de kalın giyer terleme olmasın diye sıkıntı olmaz herhalde .