Sultan_m çok geçmiş olsun, arkadaşım sezaryen ile doğan ilk doğum sonrasında iki kez düşük yaptı, bir dünya test vs yapıldı, sonuç: sezeryan ameliyatı sonucu rahim içinde skar oluşmuş- yani dikilmemiş ya da kaynayıp birleşmemiş bir alan mevcutmuş- bu sebeple düşükleri olmuş, bir operasyon geçirdi düzeltilmesi için şimdi yeniden gebelik için bekliyor