Sultan_m yaşadığın şeyin birebir aynısını yaşadım ilkte hiç sorun yaşamadım oğlum 4 yaşına girecek o 18 aylıkken ikinci kez gebe kaldım 9 haftalıkken 7 haftalık görünüyordu kendiliğinden düştü. 1 yıl sonra 3. Kez denedik oda aynı sekilde 9 haftaliktti ama ultrason da 6 haftalık görünüyordu ikisindede kalp atışı hiç görmedik duymadık 9 haftalıkken düştü şimdi hamileyim yine şükürler olsun bu kez bir sorun yok 26 haftalık olduk bile genetik testte yaptırmıştim ben sıkıntı çıkmamıştı bazen sperm kalitesi vs etkiliyormus sağlıklı bebek düşmez demişti doktor 1 kere olduysa yine olur yani çok düşünmeyin sadece ben memlekete gitmiştim kafam rahat aklımda gebelik dusuncesi de ihtimali de yoktu döndüğüm de sürpriz oldu mesela en önemlisi bebek için yatağa girmemek ve oldumu olacak mı diye düşünmemek psikolojik olarak iyi ve rahat hissetmek ♥️