Sultan_m bende senin gibi oldum canım 2 defa acil kürtaja alındım bir tane oğlum var 3 yaşında ben hamile oldugumu bilmeden önce çok hastalandım kanımda aşırı enfeksiyon vardı Tabii İlaç falan vermeden önce tedaviye başlamadan önce gebelik testi yaptılar hastanede negatif çıkmıştı sonuç 10 gün boyunca neredeyse sürekli antibiyotik serum ve Antibiyotik iğne yapıldı Ayriyeten antibiyotik ilaçlar verildi ama her Hastaneye gitmem de gebelik tahlili yapıyorlardı sonuç hep negatifti araştırmalara kadar gittim Bayağı enfeksiyonum vardı orada bile sonuçlar negatif çıktı sonra benim kanamam başladı Damla Damla geliyor ama Ben de o kadar çok antibiyotik kullandığım için herhalde kanamam olmuyor diye düşünüyordum hamile olduğumu öğrenmeden bir gün önce bir kanamam oldu tuvalet kan oldu resmen öbürsü gün hemen doktora gittim kadın doğuma alttan muayene ettiler 6 haftalık hamile olduğumu ortaya çıktı kalp atışı da vardı ama çok antibiyotik kullandığım için doktor günlük beni çağırıyordu 3 gün Kalp atışını duydum 19 Ocak’ta kalbi durdu acil kürtaj oldu sonra 14 Nisan’da hamile olduğumu öğrendim 8 haftalık hamileydim ama hiç kalp atışı yoktu doktor biraz daha bekleyelim dedi kese kenarında kanamalarım vardı gelişmiyordu da iç kanama geçirdiğim için bebeğine kalp atışı olmadığı için 19 Nisan’da yine acil kürtajla alındım doktor bana bir sene hamile kalmayı yasakladı korunurken 10 Haziran’da hamile olduğumu öğrendim şimdi 26 haftalık hamileyim ve bir kızım olacak ama hiçbir zaman isyan etmedim bebeklerimi kaybedince hep dua ettim biliyorum ki bebeklerimiz şu an en güzel yerdeler Evet çok üzülüyorsun canın çok yanıyor çok zor bir şey ama Seni çok iyi anlıyorum o yüzden benden parçalar aldı tahlil için doktor benlik bir şey çıkmamıştı sonuçlarım iyi çıkmıştı senden de kürtaj sonrası tahlil yapıldı mı çok geçmiş olsun Bol bol dua et Senin o 2 bebeğin de şu an en güzel yerde Emin ol Orada çok Mutlular