tatlibebegim_ benim 3 düşük 1 boş gebeliğim var sebepsiz dusuklerimden dolayı aşılama mantıklı geldi doktoruma sağlıksız spermden olabilir demişti. Bende 6 yumurta oluştu 3 sağ 3 solda hepsi 20 -22 mm uzeridi çatladı hepsi ama tuttu mu bilmiyorum allhim nasip etsin karnım çok ağrıyo