zzeynepp27 Aşılamanın 10mgünü test yaptım negatif 12.günü yani dün yaptım önce çıktı sonra o çizgi çok belirginsizleşti kızlar bı bakar mısınız teste önce sonrasını atayim testim
NovaVina_ zzeynepp27 testiniz bozuk olabilir cizgi cikip silindiyse. Bende gecen ay yasadim cift cizgiyi gordum sonra yok oldu. Test bozukmus. Bir de erken yapmissiniz. Benim de su an ovulasyondan sonra 11. Gun ve negatif idrar 😓
tatlibebegim_ zzeynepp27 bneim10.gün testte belli olmuştu 11.gün daha koyuydu ama bu testten yapmadım erken gebelik kullanmıştım
zzeynepp27 NovaVina_ sizde mi aşılama yaptınız çok zor dönemlerden geçiyoruz rabbim yardımcımız olsun
ececan2006 zzeynepp27 bu test bozuk gibi yada fazla idrar damlatmissiniz gibi tekrarlamanizda fayda var bence
Adile_aksoy zzeynepp27 bende de aynısı olmuştu ilk yaptığımda çok hafif silik çizgi çıkmıştı 2. Yaptığımda birşey göremedim ağrılardan dolayı gittim hastaneye gebe olduğumu öğrendim belki daha çok küçüktür diye test yanıltıyor sizi ama erken gebelik testi var onu kullanmanı öneririm
NovaVina_ zzeynepp27 yok hayir ben klomen kullandim bu ay bir de ovulasyon takibi yaptim. Eger olmaz ise bahar da asilama yaptirmayi dusunuyorum.
zzeynepp27 Mervee__ ilk başta ekran öyle değildi sonradan öyle oldu beklediği için idrarı 3 damla damlatiyorum her zaman
NovaVina_ zzeynepp27 sabah 10 da ki sonucu dikkate alin. Ama iciniz rahat olsun istiyorsaniz. Yarin sabah ilk idrar ile yeniden deneyin bence. Bana test bozuk gibi geldi
Mervee__ Çünkü benimkide aynı böyleydi sonradan adet oldum hayırlısı olsun bir hafta bekle öyle yap bencre
zzeynepp27 Mervee__ adet sancisina benzer samcımm var ama adetime 5 gün var daha yarın aşılama sonucunu ogrenicez bakalım hayirlisi olsunn hakkimizda
zzeynepp27 Adile_aksoy rabbim o mucizeyi bize de yaşatsın inşallah tekrar test yapmayı düşünmüyorum zaten yarın sonuç öğrenme günüm bol bol dua eder misiniz rabbim herkesin gönlündekini versin