Silik çizgi görüyorum ama test fazla ıslanmış gibi geldi bana hatalı çıkma ihtimaline karşı birkaç gün sabahları tekrarlayın bence koyulaşma görünce kan verin. İstiyorsanız eğer umarım hamilesinizdir 🥰 kan verip takip etmesi psikolojik olarak yorucu oluyor