Nurycr Ftmgl-123 O zaman hayırlısı olsun hakkınızda.🌸 Sağlıkla hayırla gelsinlerde normal sezaryen farketmiyor önemli olan sağlık.
Edanur0206 Nurycr 3 cm aciklik var baska da bir sey yok. Sali gunu 5 cm olursa yatis verecek. Muhtemelen suni sanci ile dogum baslatacak. Insallah gerek kalmaz 🥲
Nurycr Edanur0206 3 cm gayet güzel bir açıklık bence . İnşaallah hayırlısı ile kendi sancınızla gelir ☺️
Gamzeazem Nurycr ayy benimde 2. Doğum 38 olucam nerdeyse hiçbir belirti yok ve bebek çok yukarıda ilki suni oldu çok korkuyorum umarım benimde sizin 2. Gibi olur
Ayseecihangir Nurycr aynı bende ya 39+3 oldum daha gelen giden yok nst de sancı var ama ben hissetmiyorum sizin nasıl
dilekkaratas1 Nurycr ay evet akıntı da çoğaldı😅 doğsalar da sağlıcakla kucağımıza alsak artık. Kız bebişleri erken doğar derlerdi ama henüz gelesi yok ☺️
Nurycr dilekkaratas1 Ayy hayırla sağlıkla inşaAllah 🤲🥲 Evet öyle diyorlar ama nazlı demek ki sizinki 😅
Nurycr Gamzeazem Benim doğumdan bir gün önce inmişti karnım. Ama ben doğuma yormamistim 🤭 İnşaallah sağlıklı kolay bir doğum olur 🌸