Nurycr Gamzeazem Benim doğumdan bir gün önce inmişti karnım. Ama ben doğuma yormamistim 🤭 İnşaallah sağlıklı kolay bir doğum olur 🌸
Sersoy Nurycr Birbahargunu bebeğiniz kanalda mı acaba 39 olmak üzereyim hala kanalda değil 🥹açıklıkta yok sizlerde öyle bir sorun varmı acaba
zelium12 Sersoy 39+4 benimkide kanalda değil :( çarşamba 40+0 da doktorum hazırlıklı gel dedi ne olucak nasıl olucak hiç bir fikrim yok
Nurycr Sersoy Perşembe tekrar godecegim belki o zaman açılma vs bakar duruma göre birşey der heralde 🙄
AlpEmir zelium12 39+2 bebek kanalda 2 cm açıklık var , bir haftadır bekliyoruz, gelen giden yok Bugün kontrolde de hiç sancı çıkmadı 🤦♀️
zelium12 AlpEmir bende de nst de sancı çıkıyor ama hissetmiyorum ay herkesin farklı çok garip gerçekten 😅 hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım da gerisi mühim değil 🫶🏻