Nurycr 39+1
2 cm açılma vardı geçen kontrolde, geceleri sancı oluyor ama geçiyor sonra
Nst de ise hiç sancı çıkmıyor
Bir önceki doğumum tam 39.haftada olmuştu, bu sefer de 39 da yada 39dan önce olacak diye beklemiştim ana tık yok
Yarın kontrol var bakalım doktor ne diyecek