Nurycr ya 39+0 çok kaygılı endişeliyim salı günü suni ile baslatcaz işe yaramazsa diye çok korkuyorum çünkü sezaryenden aşırı korkum var hiç olmak istemiyorum sürekli her yerde kötü bir şeyler okuyorum. Niye bu kız kendi gelmiyor hiç bilmiyorum sancı çıkmıyor açıklık da 1 2 cm demişti ama o bir şey ifade etmiyormus