_Bihterziyagil
Benimde 32. Haftada sancılarım çıktı 60-70 bandında. Yatış yaptım hastanede ciğer geliştirici, nidicard ve serum aldım. Sancılarım normale döndü ve eve geldim. İstirahat halindeyim. Bu hafta ilaçlarıda kesiyoruz şuan 35+1 oldum. Eğer istirahatine dikkat edersen sorun olmaz ☺️