Sedefomur1 şuan evde aynı sancıyı çekiyorum gitsem mi acaba hastaneye? Karnımın üstünden yukarı doğru atıyor ve belime vuruyor, biraz dinlenince hafifliyor. 1 hafta önce de aynı şey oldu doktorumu aradım sıcak bi duş al geçmezse gel demişti duş aldım geçti. 29+5 bu arada