Esragok-k1 15 haftalıkken iki hafta lekelenme şeklinde bir gün süren bir kanamam oldu. Şimdi 25+6 olduk. İkizlere gebeyim. Bir hafta hastane de yattım. Progestan dan başka hiçbir şey kullanmadım. Hala daha kullanıyorum. Çok şükür geçti gitti. Sizin de geçip gitsin sağ Salim kucağınıza alın inşallah 🤲🏻