gncnzl Canım gittim devlete kalp atışı iyi dedi ama benim randevu olmadığı için sıradan aldı soramadım özel gibi herşeyi açıklamıyorlar yarın 2 li tarama yapacak özelde pahalı olur dedi inş bsy çıkmaz 2 li taramada yarın sorarım sormazsam mutlaka özelde danışcam ama bir abla gazdan olur dedi