Esragok-k1 bende 5+4 yaşadım, uzunca bi süre yatak istirahatim oldu progesten iğne ve proluton iğne kullandım, 6 haftanın sonunda kanama kesesi yok oldu. Ve bu sürede kanamam olmadı hiç, tek çare ilaçları düzenli kullanmak yatmak bol su ıcmek ve ıcını Ferah tutmak en azından ben bu şekilde atlattım 💓