2 gün önce test yaptım yani asılamanin 10. Gününde hiçbişey çıkmadı ümidimi kesmiştim gidip gelip bakıyordum 2 gün oldu hala bir çizgi yok bu testimin böyle olduğunu gördüğümde yaptıktan sonra arada. 2 saat geçmişti şöyle düşünüyorum eğer yoksa diğer testimdeki gibi hiç çıkmazdı işte bizimki de bir umut 1.testimi de paylaşayım bir bakın lütfen