Aytnnn zzeynepp27 ilk testim benimde öyle oldu, ama yinede bekleyin 1 hafta regl olmazsanız yine deneyin
fatihesra27 zzeynepp27 benimde testim seninkinin aynisi bende bikac saat sonra baktim pembe ikinci sizgi vardi ayni senin gibi belirgindi bu sabah yaptim negatif cikti arada kaldim:(
Aytnnn zzeynepp27 evet, adet olmadım 1 hafta sonra adet günümde hamile oldugumu ögrendim, şuan 5 haftalık
zzeynepp27 Aytnnn belirtileriniz neydi bende çok fazla göğüs ucu ağrısı ve adet snacisi gibi ağrım var
zzeynepp27 Aytnnn öyle mi yaa bende erken mi başladı belirtiler acaba aşılama olduğum ixin mi bilmiyorum inşallah bana da nasip eder gebelik