myangelson zzeynepp27 genelde beklemiş testleri dikkate almayın diyorlar ama bir kaç gün sonra tekrar yapıp bak istersen veya kan ver direk arkadaşıma doktor aşılamanın 12. Günü gidip kan ver direk test yapma demiş
zzeynepp27 myangelson ben daha önce düşük yaptım onda öğrenmek için test yapmıştım cikmamisti çöpe atmıştım sabahına baktım böyleydi hamileydim
Deletedmom_87 Tgc_gzm_ycl canım Ben resim yüklemeyi bilmediğim içinde ayrıca Bakar mısınız dedim ki biriniz yardımcı olsun diye inşallah umarım pozitiftir çok sağolun
zzeynepp27 Deletedmom_87 Ya gerçekten mi lütfen Allahım bu hevesimi kırma aşılamanin sonucunu poztif görebilen isteyen herkese nasip olsun
myangelson Deletedmom_87 tamam o zaman dediğim gibi deneyin canım ya bir kaç gün sonra tekrar yapsın ya da yarın erken gebelik ile denesin
myangelson zzeynepp27 normalde testlerin arkasında yazan süreyi astiginda kabul edilmiyor. O zaman bir kan ver en garantisi
zzeynepp27 myangelson Ya ben dediğim gibi işte 2 gün önce de yaptım beklemiş hali olsa bile bomboş yani 2. Çizgi yeri ama bu illaki bişeyler vardır ki böyle çıkmış diye düşünüyorum
zzeynepp27 Krdg beklemiş hali ama ben yaptım 5 dakka bekledim çıkmadı kenara koydum sabah kalkınca bakarım dedim kalktım ve böyle
Hazalamasi Deletedmom_87 geç döllenme olabilir canım o yüzden çok silik olabilir. Sende bir kan ver net bir sonuç al. :)
zzeynepp27 yuksell07 idrarı 3 en fszma 4 damla damlattim çok eminim ama beklediği için böyle olabilir
Krdg zzeynepp27 Kuruma çizgisi de olabilir beklediyseniz, kan vermek en iyisi bu durumda bir de sabah ilk idrarla yapın inşallah vardır yanlış bilgilendirmek istemem