Deletedmom_87 Kizlar bi bakar mısınız size zahmet! Sanki ikinci çizgi var gibi bide idrarı damlatir damlatmaz çıktı silik cizgi
KuzeyinAnnesi10 Deletedmom_87 forum kısmında köşede 3 çizgi var oraya tıkla resim yükle yazıyor ordan yapılıyor
Hazalamasi Deletedmom_87 geç döllenme olabilir canım o yüzden çok silik olabilir. Sende bir kan ver net bir sonuç al. :)
NovaVina_ Deletedmom_87 sahin gozler olmaya calisan bir aday olarakbu defa gordum 🥲🥹🥹 takip edin duzenli olarak evde bence 1-2 gun testiniz var ise.
Deletedmom_87 KuzeyinAnnesi10 canım regl günü bugün aslında ama pazartesi günü bir pedi doldurmayacak kadar kan gördü sonrasinda da damla damla ama pıhtısız ve sancısız
Deletedmom_87 myangelson normalde bugün du kardeşimin bat tarihi ama işte pazartesi çok az kan gördü yani normal adet gibi değildi
zzeynepp27 Evet bende görebildim kızlar ben aşılama yaptırdım 12. Gündeyim test yaptım ilk başta çıkmadi sonra uyudum kalktım baktım ki böyle adetime 5 gün var bir sizde bakar mısınız
Mine38 zzeynepp27 ümitlendirmeyim var gibi gözüküyor bi kan verin netleşsin .benimde aşılamamın 8.günü 15.günde kan ver dedi Dr um
Aytnnn zzeynepp27 ilk testim benimde öyle oldu, ama yinede bekleyin 1 hafta regl olmazsanız yine deneyin
myangelson Deletedmom_87 pazartesi gelen yerleşme olabilir bir kaç gün daha bekleyip testi tekrarlarsin veya erken gebelik testi değilse bu erken gebelik denesin
Deletedmom_87 myangelson yok canım erken gebelik testi değil normal kaset test evet yerleşme kanaması olabilir annem gebeliklerin de yaşıyormuş bu kanamayı
myangelson zzeynepp27 genelde beklemiş testleri dikkate almayın diyorlar ama bir kaç gün sonra tekrar yapıp bak istersen veya kan ver direk arkadaşıma doktor aşılamanın 12. Günü gidip kan ver direk test yapma demiş
myangelson Deletedmom_87 tamam o zaman dediğim gibi deneyin canım ya bir kaç gün sonra tekrar yapsın ya da yarın erken gebelik ile denesin