Vesraaa Özel hastane ile devlet arasında ki farkları anlatayım canım büyükşehirdeysen eğer devletse randevu alman zor oluyor iyi doktorlar cok bilindiği için özellikle onların randevu listesi kabarık bazıları 1 ay önceden alıyor randevuyu ikili tarama üçlü tarama nst gibi testler var bunlarda da randevu bulmak zor oluyor genelde tam vaktinde bulamadıkları için özele gidiyorlar sadece bu testlerin ücretleri ortalama 2000,3000 TL arası ,Doktor özel takipli olmuyor genelde doktorun asistanları oluyor ama merak etme onlarda çok hasta görmekten uzman doktor kadar tecrübeli oluyorlar onun dışında mesafe uzaksa gidip gelmek zor oluyor doğumhane kısmı sana özel değil yaninda doğuranlar vs diğer şeyleri anlatmak istemiyorum eşinle muayeneye giremiyorsun doğuma da imkanı yok zaten ki o kadar kadın aynı odadayken eşlerin yanınızda durması hoş olmaz annelerinizi teyzelerinizi refakatçi olarak alabilirsiniz tabi bu doğum yaptıktan sonra doğum yaparken hemşireler ve doğum yapanlar dışında kimse olmuyor Özel hastaneye gelirsek çok iyi doktorları bulmak burda da oldukça zor randevu bulursunuz ama uzun süre iyi doktor için sağlam bı araştırma varsa çevrenizden tavsiye isteyin, özel hastane iş yeri gibidir gerçekten herşey paraya bakar ama konforludur doğum size özeldir doktorunuz dışında kimse size bakmaz doktorda özeldir muayene odasına eşiniz girebilir doğuma eşiniz girebilir ama bazı doktorlar buna müsaade etmez dediğim gibi burada iş doktora kalıyor güzel sozlulerdir bolca bilgilendirmeye çalışırlar soru sormanizi beklerler yani muayene süresi 20 dakikayı bulur zaten bir de gereksiz bir pahalılık var bunlar geliyor aklima şimdilik🙏