Dileksue SenaaaNurrrr ben ödememi yaparken bilgi verildi sürekli gidiyorum ve daha yeni arkadaşım dpgum yaptı ilk muayene ve testleri ücretsiz eskiden 28 gün boyuncaydı şimdi 4 gün sonrasına randevu veriyorlar
Deryam35 papatya-0 Ben en son 2 hafta önce fiyat konuşmak için gittim. Doktorum dışarıdan gelecek 16.000 tl dediler. 1 ocakta doğum olursa zam olacak mı dedim. Bizim buradaki doktorlarımızın hastalarına zam yapılacak ama sizin doktorunuz dışarıdan diye zam yok dediler.
mbs44_16 Deryam35 16 bin tl icinde neler varmis peki benimde dr um disaridan ocak subat gibi olacak dogumum
Deryam35 mbs44_16 24 saat hastanede kalma , normal oda bebeğin ilk kontrol ve tetkikleri lohusa şerbeti kapı süsü 15 poz fotoğraf ve doğumdan 1 hafta sonraya kadar yeni doğan servisinden ücretsiz muayene ama 24 saati geçerse odada kalım saat başı ücretlendirme alıyorlarmış. Odalar çok güzel ve konforlu hemşire ve ebeler çok ilgiliymiş. Bir günden fazla istiharat talep edilirse extra oda ücreti 3000 tl alınıyormuş.
Dileksue papatya-0 arkadaşımda yeni doğum yaptı ilk yapılacak testleri ve 4 gün sonra ücretsiz muayene veriyorlar daha 1 hafta oldu
Dileksue papatya-0 ilk bir haftası ücretsiz sonra olan randevular ücretli belki onu anlayamadınız eskiden 28 boyunca bakılıyordu şimdi hastaneden cıkmadan yapılan bütün testler ve bir hafta içindeki kontrol ücretsiz
Enas2365 Egepol’de doğum ücretine oda kapısı süsleme, lohusa şerbeti, 15 poz fotoğraf (bir kısmı doğumda çekilecek, bir kısmı doğumun ertesi gün çıkış yapılmadan çekilecek) dahilmiş.
Dileksue Enas2365 sizde ödeme yaptınız size de bebeğe yapılan ilk testlerin ücretsiz olduğu bilgisini vermişlerdir
papatya-0 Dileksue bilgiyi verenden verene değişiyor galiba fiyatlarda sürekli değişiyor bende şaşırdım 😅 dediğiniz gibi sonraki muayeneleri söylemiş olabilir ücretli diye
papatya-0 KbraUmut çoğunluk 45 bin yazdığına göre öyle olcak galiba ama yani kimisi söylüyor kimisi söylemiyor sanırsam iki oldu yüzyüze sorduk sözde
Jalovemes KbraUmut 45 bin oranın doktoruyla olan doğum mu dışardan gelicek doktor için mi bilginiz var mı
Dileksue papatya-0 olabilir canım ama mecbur biz hastaneden cıkmadan ilk testleri yapmak zorundalar topuk kanı vs arkadaşımda yeni dogum yaptı 4 5 gün sonraya kendileri Bi doktora randevu verdiler bebeği kontrol etti tekrar 15 gün sonra gittiklerinde ücret ödediler büyük ihtimalle normal muayeneleri olabilir 😊