Mervisimm07 papatya-0 Ben ilk randevuma gittim memnunda kaldım gayet esprili güler yüzlü yaklaştı bize umarım öylede devam eder 8 inde yine randevumuz var hepimiz için hayırlı olur inşallah 🙏🏻
papatya-0 Mervisimm07 moduna göre degisiyor genelde bende seviyorum 😅😊 bazen daha çok konuşuyor bazen pek konuşmuyor dediğiniz gibi bazen esprili biseyler yapıyor söylüyor iyi gidiyoruz 😅😊
Jalovemes KbraUmut 45 bin oranın doktoruyla olan doğum mu dışardan gelicek doktor için mi bilginiz var mı
Mervisimm07 papatya-0 peki bülent hoca numarasını paylaşıyormu hastalarıyla acaba ben sormayı unuttum
papatya-0 Mervisimm07 ben kendisine sormayı unutmuştum tanıdıktan almıştım ama paylasiyordur çünkü mesaj atmıştım cevapta vermisti 😊 öyle paylaşmamazlık yapcak biri değil 😊
Mervisimm07 papatya-0 iyi bari vermezse doktor değişikliği yapmayı düşünüyordum rahatsızlandığımda geçen hafta ulaşacak birini bulamadım hastanedende vermediler ilk gebeliğim illaki danışacak şeylerimiz olacak bu süreçte önemli bir detay