Nurhayat1212 bende 12+5 im ikilide cinsiyet belli olmuyor olsaydı benim kızım olması gerekirdi ama inanmayın şöyle birşey diyebilirim bir bardak suya elin kesinlikle suya değmeyecek şekilde parmağından bir damla kan damlatıp bekle bir dk kadar sonra kan dibe çöküp top top oluyorsa erkek suyun içinde dağılıyorsa kız bu hep bizde doğru sonuç gösterdi