Hayal-ahir-19 merhaba canim..10 haftalikken gittim kontrole simdi de 12.haftada cagirdi ikili tarama testi icin..9 ocak gibi gidicem nasipse belki goruruz dedi cinsiyetini ama kesin olarak bisey soylemeleri icin erkenmis..ocak sonu net ogreniriz canim Allahin izniyle..Nasil gidiyor bu arada?