Zeynnep EsraNuri internetten bakmıştım sanırım Doğum tarihi hesaplama diye. Son adet tarihinizin ilk gününü giriyorsunuz size Doğum tarihi veriyor. Tabi değişebilir bu tarihler bebek erken yada geç gelebilir ☺️
Zeynnep Seher_ bir iki ay daha devam eder diyorlar ayy inşallah biter artık 😔 hiç enerjim Yok, yatakdan çıkasım Yok. 2. Trimester da anneye enerji geliyormuş diyorlar inşallah bu doğrudur 🥰
ayseozbek Zeynnep 5.haftamdan beri düzenli olarak kusuyorum. Artık iç organlarım ağrıyor o derece. Doktorum en son zofer diye bi ilaç verdi. Sizde bi danışın isterseniz.
ayseozbek Bebekveben bu aralar da gidebilirdiniz aslında 14.den sonra yapılmıyor zaten vakti geçmiş olur. Belli olabilir canım bebiş inşallah gösterir 😍
Ayserhnckn Nrplt benim mide bulantısı çok olmadı ama mide yanması var aşırı derecede çölyak hastasıyım birde her şeyi yiyemiyorum aç kalınca da biraz yanma yapıyor hemen 😕 inşallah zamanla geçer benim de bakalım
Nrplt Ayserhnckn çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun 😔 bende iltihaplı romatizma hastasıyım zorluyor biraz ama bir süreç sonu mutlu biter inşallah 🤗
Seher_ medinenur birazcik bende farkediyorum göbek değil tam olarak ama alt göbek bölgesinden başlıyo artık demekki rahimde büyükce😄
Aysine ayseozbek hayır haftaya salı randevumuz var ikili test için inşallah gösterir de öğreniriz yaa çok merak ediyorum 🙂
zalsac EsraNuri Doktor da söyleyebiliyo benim ultrason kağıdının da üstünde yazıyo kendinizde netten sat girip hesaplayabiliyosunuz.
Selindikci35 Hayal-ahir-19 masallah cnm ayniyiz..Evet bgn 8+6 olduk..Nasil gidiyor hamilelik belirtilerin var mi