Senbibak benim 8. Hafta gibi başladı haft sevinmiştim ne güzel bulantı kusma Yok sabahları işe giderken o üstümü giyinene kadar neler çekiyorum 🤦🏻♀️11. Haftamdayım gün geçtikçe gün içinde olmaya başladı tabi bide kusma eklendi inşallah böyle devam etmez. Gerçekten insanı yoruyor, bitkin bırakıyor😔 tüm hamişlerin kusması bulantısı tez zamanda hafiflesin inşallah 🌸