ben yaptırmadım, her ay açlık tokluk olarak bakıldı zaten şükür bir sıkıntı görünmüyor, doktor da söyledi zaten şeker olmuş olsa normal tahlillerde çıkar diye yapmadık yani. İlkinde yapmıştım şekerli su içme şeyi işte şeker yüklemesi denilen.
Herkesin kararı, hayatı…