MinikkCivcivim yaptırıp yaptırmamak onun kararı, insanları yanlış yönlendiriyor. Şeker yüklemesinde bebek şeker hastası mı değil mı veya olacak mı diye mı bakılıyor sizce bu kadar bilgisizlik normal mi bu konuda insan biraz neden yapılıyor araştırır. İlk defa birine ehliyetle alakalı bir şey söyledim. Çünkü bazı insanlar için gerçekten geçerli olması lazım. Şüpheleri korkuları olan insan araştırır sizce bu kişi araştırmış mı ? Yazdıklsrı bu kadar saçma ve konu hakkında zerre bilgisi olmayan birisine bu kadar sert çıkılır evet normal şaka gibi çok şey gördüm forumda bu kadar saçmasını görmedim gerçekten. Bu yaptırmaya zorlamak değil gönderiyi soran hanımefendiyi de yaptırmaya zorlamadım nelrr olabileceği hakkında bilgilendirdim. Ama girip okuyunca devamında yazılan saçma yazıyı insanın sinirini bozuyo vallahi bu kadar bilgisizlik