bbaby44 İnandığımız değil kanıtlanmış şeylerin ışığında ilerlemek hem kendi hayatınız hem de gebelik süreciniz için daha doğru ve sağlıklı olur. Sorularınız çok mantıklı bunları tek tek doktorunuza sorun. Erken doğum engellenemez bir durum değil, şeker yüklemesi sadece erken doğumla da ilgili değil. Bebeği ya da sizi şeker hastası yapmaz, şeker hastalığıyla uzaktan yakından ilgisi bile yoktur yükleme yaptırmanın. Sizin içtiğiniz her şey değil sadece enzimler bebeğe ulaşıyor ve toplam 3 baklava dilimi, günlük bir miktar aşılmış şeker limiti kadardır. Kanıtlanmış hiçbir zararı yok, şu kanıtlanmış bakın diyen tıp tarihinde kimse yok. Şeker enzimleri adı üstünde enzim olduğu için direkt metabolizmada bir kötü duruma sebep olmaz. Ben evladımı çok düşünüyorum ama yeterli bilgiye sahip değilim, gerçek bilim ışığındaki bilgileri edinmek istiyorum derseniz bir araştırma hastanesi perinatoloji, kadın doğum doktoruyla görüşün kafanızdaki soruları sorun sonuçta lisans sahibi insanlar. Yok o da yeterli değil dünya sağlık örgütünün yaptığı çalışmaları görmek istiyorum derseniz evinize en yakın üniversitenin kütüphane bilgisayarından “Lexis Nexis” İsimli programdan bütün bilimsel çalışmaları, sonuçlarını, tezleri okuyabilirsiniz. Doğru olduğuna inandığınız değil “doğru” bilgiyi arayın ve uygulayın, zira doğru olduğuna inandığınız şey metadolojik bilimle örtüşmüyorsa siz yanılıyorsunuzdur.